De Troostgeschenken

Duurzaamheid

Met Hemel op Aarde stel ik mooie houten herinneringskistjes samen, gevuld met unieke, handgemaakte en duurzame geschenken die warmte en nabijheid brengen. Deze worden liefdevol en met aandacht gemaakt door creatieve, kleine  ondernemers die zich verbonden voelen met mijn verhaal.

Ervaringen met Hemel op Aarde

Toen ik de troostkist ontving na het verlies van miin lieve labrador van 14 jaar, brak ik. Mijn hond was als een kind voor me en hoorde echt bij het gezin. Het kistje raakte me diep: zo zorgvuldig samengesteld, met een plankje waarin ik de kaart met zijn pootafdruk kon schuiven, een tegel met hartje en een kaarsje ernaast. Het bracht direct tranen, maar ook troost - alsof er even ruimte werd gemaakt om stil te staan bij alle mooie herinneringen. Het voelt persoonlijk, warm en liefdevol gemaakt en helpt mij écht in deze moeilijke tijd.

Patricia

Omdat ik zelf weet hoe moeilijk het soms is om de juiste woorden te vinden, is het zo waardevol om iets tastbaars te kunnen geven. Bakkie Troost biedt precies dat: letterlijk en figuurlijk een beetje troost in een kopje Het is een kleine. zachte manier om te laten zien dat je aan iemand denkt en met hen meeleeft. Het mooiste vind ik dat elke keer dat iemand dat kopje vasthoudt, ze hopelijk een beetje van die warmte en steun kunnen voelen. De reactie die ik kreeg zegt eigenlijk alles: "Ik weet nu al dat dit mijn favoriete kopje wordt." Een prachtig en betekenisvol gebaar.

M.

Ik volgde de Hemel op Aarde al een tijdje op social media en de mooie verwoordingen over alle facetten en gevoelens van verlies raakten en inspireerden mij.
Ik ging voor een troostgeschenk voor een vriendin wiens vader overleden is. Maar kreeg zoveel meer... Vol liefde, aandacht en zorg werd er door Liesbeth van Hemel op Aarde een mooi "Bakkie Troost" troostkistje samengesteld met pure en duurzame producten. Waarover ze met veel enthousiasme en passie praat maar ook belangstellend luisterde naar mijn persoonlijke verhaal. Erg mooi gesprek gehad en ervaringen over verlies gedeeld. Heel erg waardevol, dankjewel daarvoor! Ik hoop hetzelfde voor mijn vriendin te hebben kunnen betekend samen met het mooie "Bakkie Troost" troostkistje. Onder het genot van een lunch hebben wij een mooi troostgesprek gehad met een lach en een traan. Ik blijf Hemel op Aarde volgen, je verwoordt zo mooi op je site en social media hoe jij persoonlijk verlies ervaart, waarmee je anderen inspireert en troost en herkenning geeft. 

Lieve groet, Jeanet

Het troostkistje geven aan aan mijn schoonzusje, was voor beide heel emotioneel, niet gedacht dat ook mij dat zoveel zou doen, want ze zei direct dat we die troost, beide zo nodig hadden. Er vielen wel tranen, maar dat mag en moet af en toe ook! Ze vond het Bakkie Troost heel bijzonder, en waardeerde het echt. Samen gezellig lekkere thee gedronken.

Els.